white cotton bra

Det kan vara så att jag har faktiskt jätte mycket att säga, men mest av allt vill jag skrika. gå ut på balkongen och bara skrika! Sen kom jag på att det kanske inte är så uppskattad här i mina trakter speciellt inte om jag inte vill få en flaska i huvudet.
Jag har kommit dit jag mest var rädd för att komma. Platsen där allt är oklart,mörkt och svårt att ta sig ur. Vet inte om jag vill gråta eller bara sitta här och kolla på alla filmer och serier jag älskar och inte känna ett enda piss! För just nu känns allting som de filmerna bara att det är de 20 minuter man helst vill slippa där allt går åt helvetet för alla som medverkar i den. Så nu ska jag sitta här, äta mig tjock och kolla på varenda film som jag kan fast jag ska snabbspola till slutet där alla är lyckliga. Har någon en snabbspolningsknapp åt mig som jag kan använda in real life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback